En hel fleksibel uddannelse består af 60 ECTS-point. Vi udvælger akademifag (AU-fag) ud fra det merkantile område - Salg og Markedsføring, Kommunikation og Formidling samt Ledelse. Disse 3 uddannelser indeholder AU fag som er meget aktuelle ift. de behov som turismebranchen har og muliggør en attraktiv skræddersyet løsning indenfor turismebranchens mange aktører.
Vi befinder os i en tid, hvor der samtidig er kamp om de gode medarbejdere. Menneskelige kompetencer er og bliver fremover nogle af de vitalt vigtigste ressourcer for, at virksomheder kan 1) tage imod ordreindgange, 2) levere og indfri kundens/gæsternes forventninger og 3) samtidig sikre sin konkurrencedygtighed fremadrettet.
Vores undervisning er funderet på kongstanken om, at med god service kan alt lykkes. God service skal komme indefra. Fundamentet gennem de 6 uger tager derfor afsæt i kandidaternes egne refleksioner og filosofien kredser omkring en moderne og tidssvarende fortolkning af Emma Gad’s ”Takt & Tone”. Hvert hold udarbejder deres eget unikke ”Service Manifest” som understøtter dette.
Du får en grundig forståelse for tendenser, principper, værtskab og idegenerering, som er en del af oplevelsesøkonomien.
Med en uddannelse i oplevelsesøkonomi får du værktøjerne til, at eksekvere kundeoplevelser der gør, at I skiller jer ud fra konkurrenterne, og får en grundig forståelse for kompleksiteten bag.
Du bliver i stand til, at udvikle oplevelseskoncepter og implementere dem i virksomheden. Vi sikrer os, at din nye viden kan bruges med det samme i praktiske situationer og til at understøtte en langsigtet strategi.
Få nye kreative værktøjer til, at skabe værdi for både kollegaer, gæster og virksomheden. Vores undervisere står klar med mere end 30 års brancheerfaring og giver dig professionel sparring og vejledning under hele forløbet.
Oplevelsesøkonomien er indpakningens kunst ift. det produkt eller den ydelse du tilbyder. Kundens forventninger akkumulerer fra det øjeblik beslutningen for din virksomhed er taget.
Lær hvordan du differentierer dig ift. alle dine konkurrenters alternative tilbud. Skab et oplevelsesdesign der får kunden til at vælge Jeres oplevelse som den primære motivation!
En uddannelse der kan mærkes på bundlinjen!
Modulet er hentet fra akademiuddannelsen "Oplevelsesøkonomi"
Pris fra
For at blive optaget på kurset skal du have min. to års erhvervserfaring samt én af følgende uddannelser:
Der søges tilskud til uddannelsen gennem forskellige puljer og fonde, så forløbet bliver tæt på omkostningsfrit. Kontakt os for nærmere information herom.
Uddannelserne afholdes hos virksomheden, Turismeakademiet eller virtuelt.
Pris fra
God kommunikation stimulerer og faciliterer det gode salg og styrker samtidig den gode serviceoplevelse, hvilket afspejles positivt på bundlinjen!
Brænd igennem i stedet for at brænde ud! Du får en masse værktøj til, at stille skarpt på dine kompetencer og styrke dit eget "Brand"
Brænder du for at yde god service gennem salg og kommunikation samt arbejde med mennesker og kulturer?
En uddannlese der kan mærkes på bundlinjen!
Der arbejdes med følgende læringsmål gennem teori & modeller, som kandidaten øjeblikkeligt kan inplementere i egen virksomhed og faglige arbejdsområde.
Modulet er hentet fra Akademiuddannelsen "Kommunikation & Formidling"
For at blive optaget på kurset skal du have min. to års erhvervserfaring samt én af følgende uddannelser:
Der søges tilskud til uddannelsen gennem forskellige puljer og fonde, så forløbet bliver tæt på omkostningsfrit. Kontakt os for nærmere information herom.
Uddannelserne kan afholdes hos virksomheden, Turismeakademiet eller virtuelt.
Pris fra
Service er i dag et af de sidste unikke konkurrenceparametre, hvor virksomheder kan differentiere og positionere sig på markedet. Konkurrencen er benhård.
Med internettets transparens er det muligt at sammenligne priser, produkter og services på en hel ny måde. Dette stiller forbrugerne med gode kort på hånden og der ”Shoppes” som aldrig før på nettet inden der handles.
Uanset hvilken del af værdikæden man arbejder for, skal varen eller ydelsen leveres, indpakket i ”oplevelser” der, for kundens vedkommende, styrker opfattelsen af tilfredshed, bekræftelse og identitet
En uddannlese der kan mærkes på bundlinjen!
Der arbejdes med følgende læringsmål gennem teori & modeller, som kandidaten øjeblikkeligt kan inplementere i egen virksomhed og faglige arbejdsområde.
Modulet er hentet fra Akademiuddannelsen "International Salg & Marketing"
For at blive optaget på kurset skal du have min. to års erhvervserfaring samt én af følgende uddannelser:
Der søges tilskud til uddannelsen gennem forskellige puljer og fonde, så forløbet bliver tæt på omkostningsfrit. Kontakt os for nærmere information herom.
Uddannelserne afholdes hos virksomheden, Turismeakademiet eller virtuelt.
Pris fra
Der arbejdes med det strategiske salg såvel som kryds-, op- & mersalg (KOM-salg)
En uddannelse der kan mærkes på bundlinjen! Vil du styrke dine kompetencer indenfor salg? Får du altid behovsafdækket ordentligt inden du sælger dine produkter? Hvad er den rigtige pris? Har du tid til aktiv lytning i en travl hverdag? Og er det ok at kunden siger nej?
Dette er kun nogle af elementerne vi arbejder med i dette modul.
Der arbejdes med følgende læringsmål gennem teori & modeller, som kandidaten øjeblikkeligt kan implementere i egen virksomhed og faglige arbejdsområde.
Modulet er hentet fra Akademiuddannelsen "International Salg & Marketing"
For at blive optaget på kurset skal du have min. to års erhvervserfaring samt én af følgende uddannelser:
Der søges tilskud til uddannelsen gennem forskellige puljer og fonde, så forløbet bliver tæt på omkostningsfrit. Kontakt os for nærmere information herom.
Uddannelserne afholdes hos virksomheden, Turismeakademiet eller virtuelt.